What to say?

Ingen inspiration för att blogga. Den där inspirationen försvann för en månad sen, tog sin väska och lämnade. Typ. känns så.

Skolan har börjat om. Jag vill åka skridskor varje dag för att det är så otroligt kul. Min pojkvän är bäst. Mina marsvin är hungriga. Min hund blir sjukare och i samma takt älskar jag henne bara mer och mer. Jag har beställt en ny tele. Jag är nu inne på säsong 4 på 90210. Jag längtar till imorgon. Det snöar massor samtidigt som gammelskotern är på lagning tillsammans med min moppe. 

Det är så mitt liv ser ut just nu. Undrar ni vad jag gör när jag inte bloggar så tänker jag antingen på något som står ovan! 

Mer bilder 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback