Sjukhusbesök och tröst-shopping

Har just nu min tredje lektion, samhälls. dödstrist, därför jag bloggar nu.

Känns skönt att sluta efter nästa lektion, Kortdagar är det som gör skollivet värt att leva.

Igår slutade jag 11.20 och gick då till umo eftersom jag fått det så krångligt med mina ppiller och sjuk mensvärk. Margaretha skickade mig "akut" till sunderbyn till en läkare. Så klockan två anlände jag till sjukhuset (egentligen ville jag ligga hemma och sova i soffan<3). Fick komma in till en läkare vid tretiden och var där i ca. 10 min. Pratade, undersöktes, pratade lite mer och fick slutligen mer smärtstillande utskrivet innan jag for hem.

Sedan blev det tröst-shopping på storheden, välbehövligt. Sedan for ja hem och låg i soffan hela kvällen tills ja somna.


bild från 2012!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback