WIFI

Har wifi hemma just nu, TJOHO! Passar på att blogga medan de går. 
Den här dagen har varit lång och tråkig. Lite lektioner, sen var jag på möte inför Älvsbyn 24 (hoppas alla kommer) sen hade jag mer lektioner och sist av allt hade jag en idrottslektion från helvetet. Boxercise, så jäkla jobbigt men samtidigt jättekul. Efter skolan blev jag upplockad av frida som har fått körkort!!!!! Vi gled till konsum och jag köpte gott til helgen. Sen fick jag åka volvo hem.
 
Här hemma så har jag för första gången sett klart hela Pirates of the Caribbean - Vid världens ände. Vet inte hur många gånger jag har försökt se klart den filmen man bara somnat. Sen har jag gjort 100 squats, huvva. 
 
Jaja, ska fortsätta söka mig ett par vinterskor att köpa! Adios amigos
 
Haha, asså Johnny Depp ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback