onsdag - skola och shopping

Onsdag idag, det betyder sovmorgon. men nån sån fick jag inte. For till skolan 8 med jonte och pluggade till provet jag hade klockan 9. Tror det gick bra, skulle kunna alla europas läder! Sen hade jag hål och efter det en vårdlektion innan jag slutade. Blev lunchdejt med mamma efter skolan hemma hos jonte. Myys. Kring 2 skjutsade mamma mig till byn och där mötte jag emmy. Tanken var att jag skulle köpa present till pappa men det misslyckades, blev en tröja och nagellack till mig + en sminkborttagning och nagellacksborttagning. 
 
Sitter nu hemma hos jonte efter gomiddag hos hans mormor. Tror jag ska ta och spela lite sims nu innan jag ska sova!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback