måste få skriva av mig

En del av er har sett på facebook vilken diskussion som pågått idag. Känner att jag har fått säga mitt, iallafall nästan allt. Vill bara skriva här att min mening med allt jag kommenterat är att jag hoppas och vill att de som är inne på de fel spåren ska hitta tillbaka till den rätta vägen igen. Då struntar jag i vilka droger som legaliserade eller inte, men jag vill att så få som möjligt ska hamna i missbruk.
 
Jag kommer att stå fast vid min sak till döden och inget kan få mig att ändra mig. Sen får alla ni där andra tycka att jag är helt pantad om ni vill. Men jag är jag och mina åsikter kommer jag alltid stå fast vid.
 
Hoppas det inte ska bli en massa tjaffs för detta utanför diskussionen på fb, fred mina vänner!!! :)
You think that your alone but you never will be



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback