ett steg i rätt riktning

Hejsan! Idag är det torsdag. Har haft en konstig dag, eller iallafall har den inte varit som alla andra dagar. Jag har inte gjort så mycket speciellt men ändå har det varit en annorlunda dag. 
Började dagen med att försova mig och komma till skolan med andan i halsen. Gjorde ett miniprov på engelskan och på svenskan fortsatte vi med novellen. Idag så kom en snubbe från eu och pratade med oss på samhällslektionen. Var verkligen intressant, trodde inte att eu kunde vara det. 
Det var palt till lunch, mmmmmuuumms. eftermiddagen flöt på rätt så bra och efterskolan fick jag göra en sak jag varit i behov av i flera år. Det var verkligen vad jag behövde och jag kunde ta ett steg i rätt riktning! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback