måndag med många steg

 
känns som att jag gått minst hundra mil idag. Gick först från jonte till skolan på morgonen och första lektionen var det bad men jag skulle inte bada så då gick jag en timmas promenad. DÖD, ungefärlig beskrivning på mig efter 90 min promenad. Efter det var de elevråd och de verkar som att det kommer bli mitt livs första luciavaka i år!! 
 
På religionen såg vi en helt sjuk film om Heaven´s Gate (rekommenderar om man vill se hur det fungerar i en sekt/kult). Mass-självmord och hjärntvättade människor, usch! Sen gjorde jag religionsprov tillsammans med Emmy och det gick väldans bra! 
 
Har hunnit traska mer. Först till byn där jag köpte scenpynt till min julkonsert och sedan till folkan för att kolla lite saker och förberedelser. Nu sitter jag återigen på skolan och väntar på min bästa pojkvän. Ska försöka vara duktig och skriva lite engelska tills han slutar.....
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback