Duktig

Känner mig stolt över mina prestationer idag. Först skola (okej, inget hårt arbete där.. erkänner) sedan åkte jag buss hem och såsa i soffan innan jag åt middag. Sedan starade jag saften, även känd som min moppe, och körde ner på byn till min jonathan. Måste vara få inflika med att denna gosse gör mig alltid lika glad. Jag kan inte sluta le när jag är med han. Tack hjärtat för att du är världens bästa!! ♥ Klockan 8 for jag vidare och lämnade min moppe hos min syster sedan kom mamma och hämtade mig. Hemåt bar det och innanför dörren mötte min skatt på fyra tassar mig med en massa glädje och kärlek. Tack vare att jonte och Tinkan gjort mig glada så har jag hunnit skriva en sida idrottsläxa och 2 sidor på min no-uppgift. SKÖÖÖÖNT
 
Nu ska jag unna mig lite sömn. Taggar inför morgondagen. Tjejemys på kvällen och sen ska jag till jonte och sova där. Låter magiskt för mig!! 
oldiiiiie



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback