mitt 2012 i bilder

 
 
 
                         
 
Januari. 
-Jag hade precis fått min iPhone så jag tog väldigt mycket kort. 
-Var och såg luleå hockey med Kevin, Linn och marcus. 
-Övernattade hos sara med henne och Agnes. William joinade även vårat sällskap.
-Var till mörtträsk med storebror och körde skoter, underbart!
____________________________________________________________________________________
 

                                                  
                                                  
 
Februari.
-Farfar lämnade jorden. Blev en jobbig begravning.
-Jag och många utav mina kompisar fyllde 15. Hade kalas med mina bästa tjejor!
-Var på både blåsarweekend och fyrkantens dag. Musiken var en stor del av livet.
____________________________________________________________________________________________
 


 
April/mars.
-Våren kom och jag var i backen med mina fina hela tiden. 
-Började se 90210, världens bästa serie. Rekommenderar verkligen! 
-Var i stugan under påsk och for till vittjokk med släkt och vänner och åkte slalom en dag. 
-Var en hel del i längdskidspåret och mådde bara underbart och njöt av att våren hade kommit!
_________________________________________________________________________________________
 
Maj.
-kollade på motorcyklarna 1:a Maj. 
-Firade valborgs på lillstrand där vi spelade med brasset.
-Åt mjukglass och väntade på sommaren. 
-Var till Torsby och Norge-oslo med brasset, en sista resa. En av de roligaste sakerna jag gjort!
_______________________________________________________________________________________
                         

Juni.
-Klippte håret kort, oj så skönt det var!
-När skolan slutade drog jag på konfirmations läger i två veckor. Det är de bästa jag gjort i hela mitt liv. Lärde känna så många underbara människor och hade det sjukt roligt hela tiden! Saknar tiden med mina konfavänner och grymma ledare! 
_______________________________________________________________________________________
                        
 
 
Juli.
-njöt av sommarlovet och brännde en hel del bensin i moppen!
-Var i ett jättebra förhållande och tillbringade de flesta dagarna av sommarlovet i piteå. 
-Var till norrköping med familjen. Gick på kolmården och bodde i tält. 
-Min älskade storsyster gifte sig. Bröllopet var underbart vackert och hela dagen var perfekt!
________________________________________________________________________________________
 


Augusti.
-Var på LK med mina friends och såg Ulrik Munther.
-Var på en teknikkurs en vecka. Lärde mig en del + tjänade pengar!
-Var med Agnes och Sara hela tiden. 
-Sista veckan på sommarlovet bodde jag och Agnes i piteå. Hade det jättebra tills sista dagen då jag vurpa med moppen!
_____________________________________________________________________________________


September/oktober. 
-Fick min drömskoter♥
-Var utomlands tillsammans med Sara. En grym turklandresa med mycket värme och skratt!
-Fina Frida fyllde år. Var på ett oförglömligt kalas i snåris! Var även då jag började umgås med Frida på riktigt och jag är så glad att de blev så. Frida är verkligen min andra halva. Jag älskar dig gumman!
-mitt liv tog en vändning när mitt dåvarande förhållande tog slut. Jag förändrades till något jag inte ville vara!
_______________________________________________________________________________________
 
 
 
 
 
De sista månaderna av 2012 var jobbiga. Men jag hade mina underbara vänner som fick mig att le när det var som värst. Jag hittade även till gymmet som nu har blivit som mitt ställe att få slappna av och släppa tankarna på. 
 
 
 

 

 
 
 


 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback