Längtar

Jag längtar så otroligt mycket till gymnasiet. Sökte in förra veckan och vill bara att det ska bli april så man får veta om man tagit sig in eller inte. Sökte i Piteå vilket jag tror var ett bra val. Kommer att få träffa så många nya människor och få nya kompisar. Är så taggad!
Är verkligen less skolan just nu. Vilken ämne det än är så vill jag bara spy. Men det känns som att det kommer bli kul med skola på gymnasiet då man får läsa de kurser man tycker är roligt! :)



hate to break it to you babe men nä, gymnasiet suger också, kurserna är precis lika tråkiga för även om man egentligen tycker om kurserna så är det antingen skitdåliga lärare som trots att de är lärare på gymnasiet inte alls kan lära ut, eller så hamnar man i en klass där det finns folk som bara får en att bli suicidal bara av att se på dem eller så vadsomhelst annars som gör att det suger.... är mer skoltrött och less nu än jag någonsin varit på hela högstadiet SAMMANLAGT, och jag var helt SJUKT skoltrött redan i nian.... hahaha så förvänta dig inte för mycket ;)

2013-01-16 // 14:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback