Fredagsmys

Tycker verkligen att veckorna bara springer iväg! Hade nyss söndagsångest, och nu är det fredag igen. Men jag klagar inte, det är ju bara skönt att det går snabbt. Är inte alls många veckor kvar tills jag får sommarlov, går ut grundskolan och tar mitt första lilla kliv in i vuxenvärlden.
 
Idag på skolan var det ganska chill. Matten var utan lärare, även svenskan var så. Men hör och häpna - klassen jobbade nästan litegran trots allt. På bilden tog jag mig framåt och nästa vecka blir jag nog klar! Klockan tolv bjöd Sara A alla skådisar på fika. Gottgottgott!!
 
Idag har jag varit hos pappa. Daniel kom hit med flickorna och åt middag. Danne har farit hem och flickorna har stannat här och ska sova över. Har busat och lekt ganska länge och gamla faster Sanna är inte riktigt van att leka på hög nivå så länge. Så nu sitter jag utslagen i soffan medan Ida och Selma ser på film. Ska snart gå till Jonathan, när han har spelat klart. Sen ska jag bara mysa hela kvällen och ha de bra med min fina. Ska försöka vara lite trevligare idag och inte somna klockan 8.....



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback