Sånt som gör mig så otroligt arg

Igår när jag var på byn så parkerade jag min moppe på Coop-parkeringen. Precis då så var det en kvinna som försökte få fast sin hundvalp som troligtvis rymt ur bilen. Hunden sprang omkring på parkeringen och tvärs över gatorna. Jag stannade upp och blev lite rädd, oroade mig för hunden. Den kunde ju bli överkörd!?
Men jag tänkte att ägaren kommer snart få fast hunden! Så jag gick och gjorde mina ärenden på byn.

15 minuter senare kom jag tillbak till parkeringen. Hunden sprang fortfarande omkring i panik och rädsla, MEN ÄGAREN HADE FARIT DÄR IFRÅN!!! (akdgakfht???)

Jag gjorde allt jag kunde för att få fast hunden, men den var rädd och sprang bara runt. Den höll på att bli överkörd hur många gånger som helst och jag blev bara räddare och räddare.

Efter att jag stått där i minst 20 minuter och gjort allt jag kunde för att inte hunden skulle bli överkörd så kommer ägaren tillbaka. Jag frågade varför hon lämnat sin hund MITT PÅ BYN BLAND ALL TRAFIK!?!? De enda jag fick till svar var "jag tänkte att hon kanske skulle springa hem om jag lämnade henne, hon brukar göra det". PUCKO!!!!!

FY!! Såna människor ska inte äga något djur. Men hunden klarade sig fint, de allra viktigaste! Men jag kan lova er att jag var arg när ja kom hem!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback