Du var den jag kände bäst, nu vet jag knappt vem du är.

Vi brukade dela allt. Du var min andra halva. Vi lekte varje dag. Vi bråkade, men blev alltid vänner igen efter en liten stund. Du kände mig allra bäst. Du visste vem jag var, rätt igenom. Vi delade skratt och tårar. Du var min allra bästa vän och jag älskade dig mer än allt annat. Jag saknar dig så otroligt mycket! Du är en underbar person och får en på bra humör. Jag vet inte vad som hände? Vi gled isär. Den jag känner allra bäst, nu vet jag knappt vem du är. Jag får ett leende på läpparna när jag tänker på alla fina och underbara minnen vi har. Hopps du vet vilken underbar person du är och att du är den bästa kompisen jag haft!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback