Dålig uppdatering

Jag vet. Jag har varit kass på att blogga. Men livet går lixom före..

Lördag: var hos Frida på kalas. Länge sedan jag åt så god mat i så stora mängder och pressade så mycket fika på samma kväll!! Blev mycket skratt. Alltså en helt underbar kväll med grymma tjejer!! :)

Söndag: vaknade upp hos Sara. Chillade. Såg pojkar -97s fotbollsmatch. Hälsade på mormor, där var även Kim elin och Hugo. Tur att han är världens snyggaste och charmigaste kille!! ;) på kvällen blev de 90210 med Agnes, grymt!

Måndag: elevfiket med Agnes, alltså inga lektioner. tummen upp för det!

Idag: har varit hemma från skolan med en plågsam förkylning. Vill bara dö!! Gissar på att de blir en till dag hemma så jag får vila upp mig ordentligt, då kan jag ta tag i skolan helt och hållet sen!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback