Inte mig själv

Jag har inte varit mig själv senaste veckan.. Sovit dåligt, ingen matlust och humöret har varit på botten - hela tiden!
Hoppas verkligen jag ska få sova ordentligt inatt, jobbigt att gå omkring som en zombie hela dagarna..
Sen så håller jag tummarna att hela jag ska bli bättre!! Är verkligen obehagligt att känna sig på det här sättet när jag vet att det är lång ifrån hur jag är egentligen!

"Håll huvudet högt, vi går mot bättre tider!" - motivation till mig själv!


Har även fått post idag, av ingen mindre än polisen!! Domen var hård - LIVSTIDS FÄNGELSE!! Okej.. Nej... De var inte alls något farligt eller så! Men alltid trevligt att få post, även av polisen :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback