find the girl inside

oj så otroligt skoltrött jag är. De är så mycket hela tiden. Är stressad - kan tillägga att jag aldrig stressar annars! Imorgon ska de skrivas franskaprov, förhoppningsvis göras en sv. argumentation och en praorapport! Hej hallå, press! Vill bara få bra betyg och sedan söka gymnasium!!!!!! 
 
Har varit effektiv idag. Först skola (idrotten toppa alla toppar!!! så grymt) sen gymmet en snabbis å plåga benen. Sen blev de en salladsmiddag från coop. Efter det har jag varit på skolan. Spelat och övat med mina friends inför en saaaak. Vi hann även plugga lite franska (blä.dö.usch.ork.int).
Nu sitter jag och äter köttfärs och majs. Magen min behöver lite balans, har endast ätit grönisar tidigare idag. Inte bra. Mår lite dåligt på den ensidiga kosten.....
 
 
 
Måste även tillägga att syser och Marcus kommer hem inatt från spanien.
Saknar min bästa storasyster så häääär mycket!! 
 
 
 

nu, återgå till böckerna!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback