Har jag några läsare kvar!?

Kass uppdatering, jag vet!! Men de känns samtidigt inte nå kul att blogga då jag int kan ladda upp bilder! Men jag ska göra ett försök om de går nu.

Ligger just nu i stugan och myser i kimpans tröja! Har hunnit med mycket idag. Kört massvis av skoter. Åkt i himlabacken på plastpåse, fett kul! Åkte lite bob i djupsnön, sjukt kul de å!! Har även tippat med skotern, inte många som lyckas göra det på nästan platt backe..... Ska snart bege mig ut och fara till våran stuga och skotta fram en pulka. Hörs senare, puss



Ha en trevlig helg i stugan:-)

2012-03-09 // 19:52:47

Snygg blogg! :D kolla in min om du känner dör de! :)

2012-03-11 // 19:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback