all tid jag tillbringat med dig, betyder det någonting nu?

Blogga ingenting igårkväll. Men de hände inget speciellt. Var på körskolan, fick göra säkerhetskontrollen. Gick och köpte min allra första callippo shot. Såg massor av deserate housewives, här äntligen fått hem tredje säsongen!
Idag har jag ju varit på vårdcentralen och jobbat. Kom hem för ett tag sen och har ätit lunch. Ska börja skriva min no-uppsats nu. "Detta är jag, en typisk tonåring". Måste försöka få den klar innan helgen. För jag far ju bort i helgen på konfa i Piteå (taggad till tusen!).

Ikväll blir det körskolan igen. Sista lektionen! Det blir att göra alla datoruppgifter under påsklovet så ja kan skriva provet efter påsk! :)


bild på min tuffa tröja eftersom mitt face inte går att visa!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback