Uppdatering

Igår var jag med Agnes hela dagen! Vi var på byn hela kvällen och sålde lotter typ. Sen köpte jag även såpbubblor, kände att jag ville uppleva lite barndom! Agnes sov iaf hos mig. Imorse sov vi lite länge. Så vi kasta oss på mopparna så fort vi vakna. Skoldagen har varit lite upp och ner. Övat låten till examen med Agnes, de kommer bli suuuper när vi får alla stämmor på plats! :) sen har det varit sista skoldagen innan betygen sätts. Har varit jobbigt. Fick ångest och blev arg å besviken på mig själv. Vet att de bara är åttans betyg, men ändå! Jag siktar högt inför gymnasiet

Har varit till Piteå efter skolan och grattat elin som fyller åter idag och hugo som fyller 1år imorgon!! :) GRATTIS! Har även avverkat stan på några minuter på jakt efter skor till bröllopet, varken jag eller bruden har hittat skor än!

Nu väntar sängen och engelskaboken! Godispåsen och en film blir belöningen när jag är klar med läxan! :) imorgon blir det att vara med mina tjejor, toppenbra!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback