Svårt att förklara

Jag och Joel har varit tillsammans en vecka nu. Jag vet att de inte är så speciellt eller särskilt länge.. Men jag tycker de känns så stort! En vecka, det är faktiskt början på något som skulle kunna bli så otroligt bra. För mig känns det så viktigt att det hänt. Jag känner verkligen att jag kan lita på dig Joel och att jag är trygg med dig. Det spelar ingen roll vad du säger eller vad det handlar om, man märker när du är seriös och verkligen menar vad du säger. Det känns som att vi varit tillsammans i all evighet! -även om de bara gått en vecka. Ni kanske tror att jag räknar varje dag och tycker en vecka är stort, för att jag bara vill lixom visa för alla andra. Men jag vill visa för mig själv att även jag har hittat någon jag älskar och litar på till hundra. Det är en speciell känsla att veta att någon tycker samma sak om mig, och ha det bekräftat! De är underbart och jag hoppas att varje människa ska få känna det nån gång, för alla är värd det! Det är värt att satsa allt man har och gå in för det helhjärtat, även om man riskerar att bli sårad. Men hittar man den perfekta så blir man så lycklig och man får en annan syn på livet. Det är magiskt och så härligt! För att sammanfatta det hela: jag är gladare än aldrig förr och lycklig att jag har hittat den perfekta killen för mig! LIVET ÄR PÅ TOPP




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback