Snart skola igen..

Sommarlovet börjar ju faktiskt snart gå mot sitt slut. Vet inte riktigt om ja längtar till skolan eller inte? Jag längtar självklart till min bästa klass, dom som får en att gå till skolan varje dag! Men sen vet ja inte riktigt.. De ska bli skönt att gå ut nian sen och slippa älvåkra!! Men samtidigt kommer jag sakna allt med grundskolan. Jag har världens ångest och vet inte alls vad jag ska gå för gymnasium! Sen har ja inte så bra motivation till skolan men jag vet att ja måste plugga nu och försöka höja betygen så mycket som de går. De är himla mycke press på en!! Är de bara jag som känner så? Jaja. Bara försöka samla krafter nu den sista tiden av sommarlovet. Njuta av ledigheten och leva livet i några veckor till!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback