På väg hem:)

Blev några timmar på stan med min älskling!! Gick på lite affärer. Hittade mig en laddare till telefonen som man kan ladda i bilden, perfekt nu när vi ska ner till Norrköping! :) Sa hejdå till Joel när han for med bussen. Sen gick ja till Kim. Hann bara sätta mig i soffan så fick ja ett sms av Joel att hans buss inte gick. Sprang tillbaka till busstationen och fick vara med han några minuter innan Simon kom och hämta han! Känns som att jag kommer överleva en vecka utan han nu. Förhoppningsvis! Sen när ja kommer tillbak till Norrland så ska jag vara med min älskade pojk heeeela tiden! :)



» Madde

Nej Sanna du har fel... När du kommer tillbaka ska du vara med din älskade bästaste tjej - det vill säga MIG - heeela tiden!

2012-07-12 // 11:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback