29/6-12

Är världens lyckligaste tjej! Så otroligt glad att jag har fått världens bästa kille och är så glad att han är min. Han är världsbäst på alla sätt och vis. Världens snällaste, gulligaste, underbaraste, finaste, snyggaste och bästa! Allt är perfekt och jag är så sjukt glad!
 
Joel, du är helt perfekt och jag gillar dig mer och mer för varje dag som går.
Du gör mig så otroligt lycklig. love u ♥
 
 


SÖTISAR!!

2012-07-01 // 23:03:01

Är jätteglad för din skull gumman! Ni är så söta tsm, Åby förtjänar verkligen den bästa!! Han vekar jättebra för dej. Puss på dej å hoppas ni får det braaa hihi!! Men du får inte glömma bort att din gamla vän SARA åxå vill umgås med dej ;*

2012-07-01 // 23:51:58

okej, okej, okej... insåg att jag inte sagt en grej ännu som jag verkligen måste säga..... VAD VAR DET JAG SA????!?!?!??!!?!?!!!!!?!!!?!?!?!??!!!!
iaf ni passar brabrabra och ni är söta båda två, i'm happy for you and all that xoxoxoxxxox sannibanni :*

2012-07-02 // 16:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback