Tjuvar en lista från min vän!

1. Hur gammal är du om fem år? 19
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Vovven min
3. Hur lång är du? 162,8!
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Jag saknar dig!
5. Vem ringde du senast? Mamma
6. Vem ringde dig senast? Mamma
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? ''okej:)"
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda..
10. När såg du senast din mamma? Nu
11. Vilken ögonfärg har du? Gröna typ
12. När vaknade du i dag? Halv 12
13. Vilken är din favoritjulsång? Rudolf med röda mulen, nä helt seriöst så vet jag inte
14. Vilken är din favoritplats? Mörtträsk!!
15. Vilken plats föredrar du minst? Tandläkarn
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis inte i äbyn
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Spöken under sängen
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Mina vänner med hjälp av min grymma humor!
19. Hur stor är din säng? 105 cm tror ja
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar, använder dock bara iphånen
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Onepiece
22. Hur många kuddar har du i sängen? Fem
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Vilka städer har du bott i? Endast Älvsbyn
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Tjocksockar<3
26. Är du social? Jajamen!
27. Vilken är din favoritglass? Bj
28. Vilken är din favoritefterrätt? Nått med socker?
29. Tycker du om kinamat? Nja, beror på!
30. Tycker du om kaffe? Ibland
31. Vad dricker du till frukost? Vatten eller mjölk
32. Sover du på någon särskild sida? Nä
33. Kan du spela poker? Nej
34. Tycker du om att mysa/kela? De är klart, vem gör inte?
35. Är du en beroendemänniska? Va?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Tror inte det!?
37. Vill du ha barn? Ja, men inte nu
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, sen så är jag en klippa på franska!!
39. Har du någonsin åkt ambulans? Inte det
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Beror på, men oftast havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? Utlandsresor, kläder och mat!
42. Äger du dyrbara smycken? Kanske nått?
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Grey's, awkward, oc, the hills och alla andra såna serier!
44. Kan du rulla med tungan? Hur gör man det?
45. Vem är den roligaste människan du känner? Jadu, dom flesta jag känner är rätt så roliga!
46. Sover du med gosedjur? Min nalle som jag haft hela livet ligger alltid på sängen, så jag antar att jag sover med gossedjur?
47. Vad har du för ringsignal? Nån vanlig
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja, de har jag
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Min tröja
50. Flirtar du mycket? Nä
51. Kan du byta olja på bilen? Ja tror jag vet hur man gör, men jag skulle själv inte klara av det!
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nä
53. Vilken var den senaste boken du läste? Vet it va den hette
54. Läser du någon dagstidning? Nej
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Varje dag..
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? RIX FM.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Mattetal i skolan
59. När var du i kyrkan senast? Vet it
60. Är du lycklig? Rätt så!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback