Hjälp mig! :)

Känner mig ungefär 5 år gammal... Men när jag fyller år så vill jag ha en rolig tårta. Själv så tycker jag inte att tårta är så speciellt gott, men vill ändå va en, jag vill utmana mig själv och göra en.


Men de största problemet är att jag inte kan bestämma mig för hur jag vill att den ska se ut. Vill att den ska vara lite annorlunda, inte som alla andras. Mina egna förslag är pacman eller Mario(dock maddes ideé). Fast en twilighttårta vore ju inte heller helt fel...

Som ni märker så har jag lite höga ambitioner och behöver er hjälp .Så ni kan väl slänga in en kommentar i inlägget eller i blogrespone om förslag och sånt, BEHÖVER VERKLIGEN ER HJÄLP!

Har hittat lite roliga tårtor på Google, bjuder på nån bild!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback