Lång inlägg

Har haft de sjukt roligt med mina tjejer, som vanligt alltså! Vi åt på okey, jag tjocka mig och åt pizza.. De var så sjukt gott!! Sen gick vi bara omkring på byn. Fast de var grymt kallt ute så vi gick in lite är och där. Tänk när de blir sommar, då kan man gå omkring och bara göra ingenting utan att frysa. Shorts och linne dygnet runt! Åh, vad jag längtar!! Men tillbak till dagen. Erika hakade på oss ett tag. Så de barka ju ännu mer! Sen så har jag tappat bort min skåpnyckel, tror ja glömde den på okey... Bra jobb Sanna!!
Ska krypa ner i min varma säng nu och se lite housewives innan jag somnar, låter helt ok! Sov gott sötisar :)

Bjuder på en söt bild på agge Madde och mig! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback