blandade känslor

Sitter här med lite blandade känslor. Känner att jag måste hissa 1.att det är påsklov, jag kan sova hur länge jag vill, göra nästan vad jag vill och bara slippa skolan. 2.att jag ska bege mig till sarooo snart. 3.att det fortfarande finns godis kvar i min godispåse. Sen så måste jag dissa 1.att jag inte har något att göra för tillfället. RASTLÖS, jamen nanting! 2.Mitt hår är ungefär som ett skatbo. Risigt och eländigt! 3.att ja inte kommer på något nummer tre...


Känns som att de var hur länge som helst sen jag träffa min älskade sara ♥ Saknar henne så otroligt jättemycket. Ska fara till henne kring nio, då hennes träning slutat sen sova där. Imorgon blir det KANIS!
Bra fantasi, kreativitet och många timmar krävs för att åstadkomma något så vackert som detta collage. Snörde ihop något på ca. 3 minuter
Sen så känner jag ungefär så här aboute my hair! Tur att utomjordingen håller mig sällskap å gör mig glad!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback