Världens bästa helg!

Har varit de bästa helgen på väääldigt länge tack vare mina älskade flickor. Är sjukt glad att alla kan vara med alla. Förra året hade vi så många grupperingar i klassen men nu är de helt perfekt. Är så glad att jag har mina fina ♥ Igår var vi hos Lumpis på hennes barnkalas. Hon fyller 14 på onsdag, samma dag som min mamma faktiskt! Jaja, ingen bryr sig om mamma men iaf. Vi pratade massor igår, och åt ännu mer. Fan vad vi har tjockat oss. Först middag, sen efterrätt, efter de åt vi chips dipp och godis hela natten. Blää, är lite less nu! Men de har varit grymt roligt, måste snart göras om, även om ingen fyller år!! Har inga bilder eftersom min kamera inte följde med. Kanske snor några från Ellen när hon lägger ut sina, puss!
Sara var söt och gjorde inbakade flätor på typ alla igår :') Du är en ängel Sara
dagens





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback