Typ jag?

De där är ett exakt exempel på hur jag är! Så klockrent. Ni vet när jag skulle förklara något som var typiskt av mig att göra. (om ni inte vet vad jag menar. Kolla i mitt arkiv på bloggen, inlägget är inte så långt bak!) Men i alla fall. Det var precis de här jag försökte förklara. EXAKT PRECIS!
Hitta de på Erikas blogg. Tack Erika! Du beskrev precis vad jag är bra på att göra för fel! Och de är exakt så jag gör. Även om jag är gode så bra på att vara impulsiv så måste jag bli mycke bättre! Man måste sluta tänka och börja agera!
De är till och med de jag försöker jobba på nu. Jag ska bli lite mer tuff och impulsiv. Inte bara vara snälla Sanna. De blir så tråkigt i de lång loppet. Följer min systers råd. Hon gav mig några fina ord idag.
"Sanna, de är nu i 8an du måste skaffa dig respekt. Bli lite gangster och så."
Jag kommer lyssna på min syster. Kanske inte nu till 100% För då skulle de spåra totalt. Linn var så hemsk i min ålder. Älvåkras största fjortis. Nej, de vill jag inte bli!.
Med de säger jag puss och godnatt. Ska plugga lite SO innan jag dejtar kudden och her på nån film!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback