bloggar för erikas skull

Bänkad i soffan framför tvn. Pratar med Erikus på face. Härligt att få att höra av människan. Min lilla flicka har blivit stor och börjat gymnasium så jag träffar henne aldrig. Snacka om att ja saknar henne! Men imorgon då jävlar. Då blir de hundis, vovvemountain, hundberget - hur ni då vill kalla de - med alla flickor från klassen typ + Erika. De kommer äga sönder totalt!

Måste säga att min storebror är bäst! Han ringde för ett tag sen och chockerar mig när han säger att han ska börja spela gitarr. HÄRLIGT KIM! När han har blivit nog bra ska vi starta band. Vi kommer vara bäst. Men då kommer jag förmodligen bli basist då. Vi får se hur bra tålamod min bror har. De kan ju vara lite kort ibland dock.... Men jag håller tummarna för fullt. För de skulle vara riktigt roligt om nån mer än jag i familjen är lite musikaliska. Känner mig lite mobbad än så länge. För Linn är ju inte mycke att lita på!
Tror ni på

+

?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback