trött och sliten, men med ett leende på läpparna!

Ja, vad ska man säga om paddlingen... De var grymt roligt. Jag har då skillsen! Startade en "skogsbrand" enligt Agnes. Fast, de var bara typ ett snöre som brann.. jag hade läget under kontroll ;) De var då grymt roligt att paddla, men satan va jobbigt de var på slutet. Först så paddla ja me Agnes. Men sen gav hon upp så då fick ja paddla me Robin. Jag och Robin hade då grymt teamwork! I slutet blev de jättekallt, de blåste och regnade. Så jag har precis kommit hem och tagit mig en vaaarm dusch. Nu så sitter jag och myser i min OnePiece ♥
Ja, jag var då duktig och hade med mig kameran. Men då klantar min mamma till de.... hon far till stugan och tar med sig kameran. Så, bilderna kommer på söndag :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback