Orkar inte med måndagar...

Åh vad drygt! Bara för att vi inte fått välja profilval än så fick vi gå en promenad på profiltimmarna. Gissa om jag har skavsår? Converse är inga bra skor att gå i, helst inte när dom är för små... Jag och Hanna orka inte gå med våran klass så då tänkte vi gå me 7c, men nää... så blev de inte heller. Vi var helt forever alone.
Allt annat är sämst den här dagen också. Glömde min väska på bussen. Måste plugga, kan ingenting och har prov på onsdag och fredag. Och för att göra allt lite mer hemskt så har min "låtsas morfar" dött idag. Den som jag har växt upp med hela mitt liv är nu borta. Det är sorgligt, han var en snäll och hjälpsam person. Vila i frid!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback