Love!

For till Anna&Moa igår och var där med mina flickor. Dom for och åt på okey, men ville inte äta så jag
hoppa över de. Men mötte upp tjejerna utanför Anna&Moa. Dom hade varit och köpt hur mycke
godis/chips/dipp och dricka som helst. Och såklart hade Erica (min man) köpt massa Monster! :')
Vi såg på två filmer, den andra var bara äcklig. Usch! Somnade kring 4 efter att jag och Elvira
dampat och gjort slut på dom sista krafterna.
-
Nu så ska jag göra ett nytt försök med mitt hår. Jag skulle ju bleka min utväxt igår.
Gjorde de helt själv, stressa lite väl mycke och hade blonderingen i förlänge typ.
Så jaaa, de blev inte så bra. Ska färga de nu, får se om de blir ännu värre.
Uppdaterar senare!
innan jag blekte de igår...


» Lina

aww du är vacker! <3 :')

2011-09-18 // 21:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback