jag tror mitt hjärta blöder

Tog fram gamla noter jag typ spela i 5an, snacka om flashbacks!
Vill vara typ 10-11 år igen, fatta kul.
.

Känner att jag måste försöka anstränga mig och bli bättre på att ta kort och lägga ut. Där ett tag tog jag kort varje dag, men jag vet inte... har tappat allt intresse med kameran för tillfället. Jag vill ha en bättre kamera. Men antar att jag måste stå ut med den jag har nått år till, har inte alls råd att köpa en kamera just nu!
Är taggad som en igelkott till helgen. Min bästa Lelle kommer hit och bor här med mig! Vi ska bara tjocka oss me god mat och godis, goooott. Antar att vi kommer att se massa filmer och ta miljoner kort, så då kommer de väl ut lite nya och roliga bilder på bloggen. De kommer bli så satans roligt!
-
Ska gå och droga ner mig själv lite till med tabletter så de slutar göra ont och klia på min alldeles för stora kind. Sen så bäddar jag ner mig själv i soffan och kollar på idol. Hoppas rätt personer går vidare ikväll. Igår blev de då helt fel! Blää....
suddigt♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback