Grattis mamma! & Grattis Lumpis!

7 september!
Idag fyller mamma år. Hon blir värsta gamla tanten, 47 år. Grattis mamma ♥
Min kära vänn Lumpis fyller också år idag. Grattis på dig snyggjävel! Nu är du äntligen fjortis med oss andra ♥
'
Bloggade inte så bra igår. Men jag for till Linn efter skolan och de blev så att jag sov där. Imorse var jag duktig, gick till skolan ända från Linn. Nästan långt ju! Skolan var dryg. Var som sagt bara sur och har inte sagt så mycket onödigt idag. Känner inte igen mig själv. Efter skolan for jag till Linn igen. Sen for vi upp till mamma och gjorde tårta och har precis fikat. Ska gå och lägga mig nu. Mår dåligt som satan!

fin bild. vrid huvve eller nå



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback