tillbaka i väntrummet.

Skoldagen var jobbig. Skrev prov första timman. Åt inget till lunch, vilket gjorde att jag blev trött, sur och less allt. Men har inte kunnat ätanå idag. Har haft ont i magen i nästan två veckor nu. Igår kunde jag inte ens stå upp pga. smärtor i magen. Så slutade en timma tidigare idag och for till vårdcentralen. Då var jag tillbaka i väntrummet. Fick flashbacks. Sist jag var där svimma jag, men klarade mig den här gången. Hur som helst ska jag tillbaka till vårdcentralen imorgon, blorprovstagning då. Vill verkligen att dehär ska bli bra. Har faktiskt gått ett helt år sen allt började....
Ligger nu i soffan och chillar. Har fått i mig lite mat. Hade tänkt fara och se på hockey på forum ikvälll, men har ingen att fara dit med så....



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback