sämst luleå!

Så dåliga! Usch....
Ska gå och sova, hade bara tänkt göra ett inlägg. Luleå's match gick ju inte så bra. Inte bra alls. Men var i alla fall kul att vara med Agnes och Sara. Puss på er tjejer! Idrott imorgon första lektionen, jag längtar! De känns fel, men jag gör faktiskt de. Idrott har på nått konstigt sätt blivit roligt. Kanske för att jag har världens roligaste klass? Nått sånt iaf... Skulle egentligen ha no-prov i morgon men vi övertyga lärarn att ha de på torsdag istället, bra. Kan inte nått utav de vi har på provet. Fysik, you know...
Jaja, nu ska jag sova. Väckarklockan ringer 06.00 i morgon..............

oredigerad, fin, blek och härlig. Jag bjuder på de.....



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback