jag ramlade inte? jag föll för dig.

Just nu önskar jag att allt stannade upp ett tag så jag hann vila upp mig ordentligt. Tror dom flesta känner så, iaf dom i min klass. Från andra veckan i skolan till nu har vi haft minst 1-2 prov i veckan. Och det slutar inte. Har miljoner prov hela tiden. Hinner inte med annat än att plugga plugga sova plugga plugga sova. Ja, de är så mitt liv ser ut ungefär. Visste att åttan skulle vi mycke värre än sjuan, men inte att de skulle bli så sjukt jobbigt. + att jag är värsta tonårspojken just nu. Sover som jag-vet-inte-vad!? Så, för att göra de lite enklare att förstå: Är så satans less på skolan!
-
Mamma var en ängel när hon slutade jobba, hon köpte en b&j åt mig. De är de bästa när man är sjuk! ♥ Ska bädda ner mig i soffan igen. Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback