I will never be the same without you

Jag och Agnes har suttit och haft "deep-talk". De är så bra att ha nån att prata med ibland om såna saker man inte kan säga till alla. Tack Agnes, du är bäst ♥ Har du hunnit prata om allt mellan himmel och jord. Har hunnit med att se på tv också. Åsså har vi ätit, som vanligt. Jag var bäst, skulle göra varm choklad i mikron. Jaa, åsså blev de fel nånstans på vägen så de om choklad i hela mikron:( Men nu har hon iaf farit hem. Sitter i sängen och myser me Tinki. Har då värdens lataste hund, sen klockan åtta har hon väntat på att vi ska gå upp och sova. Till slut satt hon i trappen och kolla på mig med sina snälla hundögon, så då gick jag då upp me hon.
-
Imorgon tror jag att ja ska ta mig ner på byn och se på hockey. Kände för att fara till ishallen. Har då ingen aning om de är nån match eller så? Men jag far dit och kollar om de är nå. Brukar vara matcher på söndagar. Hör av er om nån vill följa och se. Dom flesta av mina vänner ska då å spela handboll imorgon. Jag är den ensamma flickan som är mobbad och inte spelar handboll.....
-
Måste få klaga på spotify också. De suger! Alla mina favvolåtar har blivit "spärrade". Ni fattar hur jag menar, jag kan inte lyssna på dom.. har lyssnat på dom för mycke. De suger!!!! Åh, hatar de. Ett stort tummen ner till spotify!
-
Blev ett väldigt lång inlägg. Sorry! Beundrar er som orkar läsa....

på den tiden jag och Agge fortfarande hade bra betyg i bild...
Nån som ser att de är Lundmans i Hortlax?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback