hemma igen.

For till ishallen igår och kollade på hockey. Så jävla söta dom är när dom åker skidskor :') Kevin och dom andra i hans lag är kring 6 år, så ni kan ju tänka er hur de ser ut. Efter vi hade kollat på hockey följde jag till Linn & Marcus. Såg på film hos dom, Allt för min syster. Så hemsk den var, fast den var bra också. Sen så spöa jag Marcus i nhl 12. Blev så att jag sov där. Idag så har vi hunnit till piteå och springa en snabbis på stan. Köpte ingenting, stolt. Sen hämta vi upp Kevin som var hos min kära bror i piteå. Efter de, vidare hem till älvsbyn.
Har precis kommit hem till skogen. Har ätit palt, är gräsligt mätt!
-
Har lyckas med att bli förkyld igen. Mår helt konstigt. Ska försöka övertyga mamma att fara och köpa nå glass eller nå. Kände för de.....
du skulle bara veta hur mycket jag gillar dig!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback