hatar tekniska saker, eller är de dom som hatar mig?

Hamnade framför datorn i alla fall. Tänkte se på tv, men den bara la av. Är inte nog teknisk för att ens försöka lösa problemet. Så jag lämnar den sådär tills mamma kommer hem, problemet löst... nästan!
Varför bloggar jag ens? Har inget intressant att dela med mig av. Men de är väl därför jag bloggar, för att ha nått att göra. De är tillochmed så illa att jag sitter och spelar spel på spela.se! Ändå ganska kul :) Lär väl dyka upp fler onödiga inlägg om kvällen fortsätter vara lika tråkig och händelselös!
Haha åh! Skulle göra vad som helst för att få se dendär filmen. Så grym den är!


» maja

Tack så mycket! Kul att du kollat min blogg=)

2011-10-30 // 22:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback