förlåt.

bloggade inte igår när jag kom hem, orka it! satt och pluggade musik. Vilket jag gör just nu också. Har musikprov andra lektionen idag. Jazzens historia. Blir inte så mycke bloggande för mig i veckan, har typ nästan datorförbud. Eller nä, men jag måste se till att plugga innan jag sätter mig vid datorn. Så uppdateringen kanske inte kommer va så bra vissa dagar!
Nu har vi bestämt låtar till innebandyturneringen. Wonderwall - Oasis & Utan dina andetag - Kent.
Hoppas det går bra. Vill inte skämma ut mig helt.... Men vi har ändå tagit lätta låtar, så de ska nog fixa sig! :)
Nu far jag till skolan, puss
nyvaken, osminkad, trött... redo för att ha idrott första lektionen.....



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback