Bara för att jag har tråkigt

Sömn:
Vad har du på dig när du sover?
en t-shirt eller onepiece
- Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc) Rör på mig hela tiden!
- Hur många kuddar har du i sängen? 2
- Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna?
Ibland.
- Har du drömt "sann-drömmar" någon gång? Tror inte det?


Killar: 
En kille som ger komplimanger eller inte?
Komplimanger, helt klart!
Lång eller kort? Lång! Eller iaf längre än mig, inte för att de är så svårt
Fixat hår eller inte? Det beror på..
Den snälla, eller bad guy? Den snälla!
Ska killen ta första steget? Ja, typ.
Ute och festa eller myskväll med honom? Myskväll!
Blyg eller framåt? Lite av varje!

307704_224992180889922_223034864418987_578571_712564546_n_large
5 snabba:
Cola eller fanta?
CocaCola!!
Chips eller godis? Om jag får dipp till chipsen så.. annars godis!
Dator eller TV? Datorn!
Katt eller hund? Huuund!
Öl eller vin? Inget utav de.. usch!


FÖRLÅT ELLEN! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback