At tha stallgata!

Ligger och har det mysigt i saras säng(ta inte de på fel sätt) följde hem med henne efter skolan. Sen när vi kom till henne så hade Ann bakat bullar, de var gooott! Ska typ se film nu, the strangers. Tror den är bra, så de blir nog ännu bättre. Blir trotts allt att jag, Agnes, Elvira, anna och Moa ska spela på bandyturneringen. Kul att skämma ut sig för alla som kommer hit.... Vi har då bestämt en låt vi ska spela: utan dina andetag- kent. Sjukt bra låt så de kommer nog bli bra, hoppas jag. Sen så har vi konsert nästa tisdag, då ska jag spela med dom jag spelar med på profilen. Ni kan ju komma och lyssna, vet inte riktigt vilken tid och så, återkommer med de :) jaja, blev ett lång inlägg... Inte riktigt meningen! Men jag bloggar kanske sen när jag kommer hem, vi får se! Puss på er ... Bjuder på några otroligt fina bilder!!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback