you light up my world!

Ang. Det förra inlägget!
Jag lyckades få 135 poäng på ett ord i WordFeud. Blev så hyper, för jag är i vanliga fall så sjukt dålig. Brukar bli glad då jag får 10 poäng. Så ni förstår skillnaden! Blev så lycklig.. skrek högt (lite väl högt) i hela Saras hus. Min glädje där alltså... ♥

Jag blir så glad varje gång jag ska blogga. Ni har blivit så duktiga på att fråga i min blogresponse och kommentera på bloggen. I like it! Ju fler frågor, desto bättre är de. Fråga fråga fråga! Gör det till en vana, minst en fråga varje gång ni läser min blogg :)
-
Hade de chill hos sara. Såg på Sunes sommar och Barbie. Var kreativa (bilder kommer förhoppningsvis senare). Åt/drack milkshake. Skratta. Dog! Grät en skvätt av allt skratt. Har även fått en fin träningsverk i mina kinder, även av allt skratt. Tänk att man kan bli så glad av min kära vän! :')
Sara har hunnit göra om en låt idag på skolan. Då vi hade luciaövning så skulle vi sjunga "Staffan var en stalledräng.." Men sara gjorde om den lite: "Staffan var en tallegren.."?
Staffan var en stalledräng + ekorren satt i granen = "Staffan var en tallegren" (?)
Endast Sara som lyckas!!!
.
Oj, blev ett väldigt lång inlägg!
Nu tar jag och hoppar ner i sängen och sover.
Tagga bad första lektionen imorgon!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback