Veckan rullar på

Sov hos linn och marcus inatt. Blev väckt av Oliver imorse, härliga små tassar i ansiktet. Jag och Linn gick ut och försökte hänga upp en ljusbelysning i deras äppelträd. Gick inte så bra. Ni kan ju tänka er två tjejer på knappt 1,5 meter ska bemästra ett träd på 3 meter... Måste ha sett roligt ut! Sen kom mamma och plockade upp mig och vi for till piteå. Var hos läkarn i några timmar (fick världens snyggaste plåster♥) For tillbaka till älvsbyn hann fara på min sista lektion, hk. Efter de hade jag utv.samtal. Gick braaa, fick en pärm av min grymma klassföreståndare där jag ska ha alla mina papper om betyg och så. Haha!
-
Sitter nu och väntar på att maten ska bli klar, kyklingsallad och vitlöksbröd. Mums!
.
Fick mäta mig på sjukhuset idag, jag har ju blivit lång. Hela 162,9 centimeter! Den ni ;)


» madde

jag tror INTE att du är 162,9 METER, däremot 162,9 CENTIMETER ;) ;) ;) viktigt dära sanni

2011-11-15 // 17:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback