Tisdag

Halloj. Jag lever, än så länge! Mår illa som satan. Ångrar allt jag stoppat i munnen den senaste veckan, eller de känns iaf så. Känner mig ändå lite bättre än igår. Kanske kan fara till skolan imorgon, hoppas på det. Okej, de låter konstigt.. men jag vill verkligen till skolan. De är så satans tråkigt att vara hemma och inte göra nånting. + att jag vill inte missa hur många skoldagar som helst, måste ju ta igen allting senare!
Så just nu suger livet ganska hårt.
Men ska försöka samla lite krafter och städa mitt rum. Kanske ska ta om julpynta lite? De är ju trots allt bara en månad och 2 dagar kvar till julafton!

hittade en bild från i somras.
HAHAHAHAHA, åh avlider! :')
Härliga minnen med mina favoriter!


» madde

kryakryakryakrya!! ♥

förresten ser det ut som om jag försöker äta agnes men håller på att somna, hahahahahhaa..... åhhh hahaha!

2011-11-23 // 14:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback