@sångfågelns hus

Sitter hos min sångfågel, Sara. Sitter och sjunger fina sånger med henne. Måste ju träna oss så vi blir bra, vi ska ju vara med i skolans lucia-tåg. Kommer bli ett väldigt fint tåg, lite rolig blandning av människor. Fint! På tekniken bygger vi bil. Jag är med alice, tycker vi är riktigt grymma och våran bil blir sjukt snygg. Jag var så stolt då jag stod där och klippte i plåten.. Sen kommer våran lärare "Jag tycker eran bil ser ut som en båt". Blev ledsen..
Ska fortsätta umgås med min vän. Dock är vi båda lika osociala och bloggar samtidigt. Bloggar kanske då jag kommer hem, beror på hur sent de blir. Sen så taggar vi ju bad imorgon, FÖRSTA LEKTIONEN. Kommer drunkna, för att jag somna i vattne...

kreativt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback