powernap!

hade sovmorgon i morse. Men som sagt, måste åka med mamma till skolan så jag får ingen sovmorgon. Så jag for till skolan, sara var gullig och kom och var mitt sällskap. Fast jag var inte så bra sällskap för henne. Var så asdfgh trött, somna i elevfiket på soffan.....
Skoldagen har bara rullat på. Fick tillbak ett soprov. Fick typ D på det provet. haha, åh. Hade ingen aning vad jag skrev om, men det funkar att gissa sig fram! ;)
Är gode så less skolan. Har slutat bry mig helt om hur jag ser ut i skolan. Man orkar helt enkelt inte bry sig, har alla miljoner prov och läxor att fokusera på. Så mjukiskläder har de blivit för min del. Bekvämt och skönt! Jag gillar de.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback