:o

Ibland skrämmer jag mig själv!
Jag är ingen tjej som är dödligt kär i nån kille som jag aldrig kan få. T ex. alla tjejer som är kär i Justin Bieber. Jag tycker nu inte att de är nå fel att alla är de. Men seriöst.. inse, ni kommer aldrig få han. Bättre att satsa på nån som ni iaf har en chans att få! Okej, nu tappa ja tråden här... Det jag tänkte säga var att jag har stört mig på att alla är kär i justin bieber, ulrik munther och dom, så jag har aldrig ens gett småpojkarna en chans. Har aldrig gillat dom, bara för att jag varit irriterad på alla deras beundrare. Men har inte heller tyckt illa om dom. Har bara totalt dissat dom. Men nu när dom har blivit lite äldre, lite bättre på att sjunga, nu när dom har börjat låta som killar så tycker jag faktiskt att dom sjunger riktigt bra. Så ni andra som tycker som jag, ge dom en chans. Dom är faktiskt gode så grymma. Okej, de finns en gräns. Men vissa låtar är bra! :)
Åh, jag låter som dom små flickorna nu. De är det som skrämmer mig! Men jag kommer aldrig bli en sån som avgudar dessa pojkar. Jag är lite mer mogen än så, även om man inte kan tro de!
Ulrik Muther - Heroes in defeat! Riktigt bra låt.
Justin bieber
Helt seriöst, jag tycker han ser ut som 12år typ....
Okej, hans ögon är fina. Men bara för att jag älskar killar med bruna ögon..
kan dock inte säga att han är så snygg heller.... vet int riktigt vad jag ska säga

HAHAH, åh har ingen aning vad jag fått ut av de här inlägget. De spårade lite...
Jaja, nu har jag iaf fått det sagt!


dom är fett oroligt snygga oki? och ojojojjj vem visa dig låten först vavava?! btw så ska du lära dig spela den på gitarr, sen lära mig. Bra tack hej! :)

2011-11-23 // 18:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback